سال رونق تولیدTehran Customs Brokers Union

قوانین و مقررات سایت

جوابیه آقای بهرام دوانی در مورد گزارش نمایندگان مجمع عمومی

به دنبال درج گزارش نمایندگان مجمع عمومی آقایان سبحانی و جمشیدیان ( متن گزارش را از اینجا بخوانید)در مورد اختلافات هیئت مدیره، آقای بهرام دوانی طی نامه ای به آقای سلامی، ریاست هیئت مدیره اتحادیه ، خواستار درج نامه خود در سایت اتحادیه شدند.  متن نامه ایشان به شرح زیر است:
جناب آقای سلامی
ریاست محترم اتحادیه  کارگزاران گمرکی ایران
با سلام و تبریک سال جدید
در رابطه با مطالب مندرج در سایت اتحادیه که هیچگونه نشانه ای از ابراز دوستی و محبت نسبت به همکاران قدیمی در سال جدید ندارد، خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون نسبت به درج مطالب زیر در سایت اقدام گردد.

  1. مشخص فرمایید که آیا سایت اتحادیه یک سایت خصوصی است که هرکس به خود این اجازه را می دهد که بدون بررسی و تحقیق و تصویب هیئت مدیره هرگونه مطالبی را در سایت منعکس نماید؟
  2. با توجه به مصوبه مجمع ۹۱/۱۱/۳ که سی دی آن موجود است قرار بوده آقایان سبحانی و جمشیدیان موارد اختلاف را بررسی و با نظارت بازرس اتحادیه پس از نتیجه گیری نهایی به نظر مجمع برسد. آیا قبل از گزارش نهایی ، درج مطالب خالی از حسن نیت در سایت به صلاح اتحادیه بوده است؟
  3. آیا شما این اجازه را به همه می دهید که هرچه را صلاح می دانند در سایت اتحادیه درج نمایند؟ آیا اتحادیه و سایت آن در انحصار یکی دو نفر از همکاران گرامی است که خود را مالک و تصمیم گیرنده اتحادیه دانسته و بدون موافقت جنابعالی باعث ایجاد شکاف بیشتر و دامن زدن به اختلاف شوند؟
  4. آیا بنا به اظهار همکاران بسیار عزیز بنده که معتقد هستند ۴ نفر بوده اند و تصمیم گرفته اند در سایت درج شود شما در جریان بوده و آن را تصویب کرده اید؟ پس چرا جنابعالی اظهار می فرمایید اطلاعی نداشته اید؟و آیا در دعوت جلسه هیئت مدیره مورخ ۱۹/۱/۹۲ که خودتان درج فرموده اید " بررسی علت درج در سایت قبل از دریافت گزارش نهایی " نشانه ای از بی اطلاعی شما نبوده است؟  آیا ۳ نفر از ۷ نفر می توانند بدون موافقت بقیه اعضاء با آبرو و حیثیت دیگران بازی کنند و چه کسی این حق را به آنها داده است؟
  5. این سوالات از طرف اینجانب عنوان می‌شود که در گزارش هیئت منتخب مورد اتهام قرار نگرفته و اشکالی در مورد عملکردش عنوان نشده ولی آیا بنده می‌توانم سکوت کنم و بی احترامی به همکارانم را ندیده بگیرم؟ آیا این راهی که ما می رویم به طرف جاده صاف و هموار دوستی و همکاری صمیمانه ختم می شود؟ آیا اینگونه می خواهیم در سال جدید دست دوستی و برادری و همکاری به یکدیگر بدهیم و در جهت ارتقاء اتحادیه گام برداریم؟
  6. این سوال جالب پیش می آید که آیا همه تقصیرها به گردن آقایان بیداری فرد و درویش و توکلی بوده و بقیه امام زاده های معصومی بوده اند که در این رابطه هیچگونه گناهی نداشته اند؟ پس چرا نامی از آنها برده نشده و آیا این مسئله نشانه ای از ................................................. نیست؟
  7. در خاتمه آرزو می کنیم در سال جدید خداوند به همه، صبر و بردباری، سعه صدر، روح همکاری و تعاون، گذشت و ایثار عنایت فرماید تا این اتحادیه مظلوم را بتوانیم از گرداب خودخواهی ها نجات دهیم. آمین

برادر کوچک شما
بهرام دوانی

Tags: 
پیوست: